torsdag 24 april 2014

Tillbaka i storstadsdjungeln

Jodå, jag är tillbaka från "djungelresan" och har så varit några dagar, så nu är det vår "vanliga djungel" som gäller igen. Det var en helt fantastisk resa och det är många intryck som ska smältas och väldigt många bilder som ska sorteras, men det ska komma rapporter (det lär bli fler än en!) inom snar framtid...


Vi har fortfarande kompisbesök från Sverige och det brukar ju kunna föra med sig det där hemskt jobbiga att man måste resa omkring och den här gången var alltså inget undantag. Påskhelgen spenderades som sagt i Borneos djungler (kanske inte så långt in i dessa djungler, men ändå...) med många härliga upplevelser. tyvärr har jag insett att mina talanger som djurfotograf är rätt begränsade, men det lär ni bli varse så smångingom...

Dessutom har vi hunnit med en dagsutflykt till Indonesiska Bintan för att prova lyckan på golfbanan också. En mycket varm och härlig dag på den vackra Ria Bintan blev det, och i vanlig ordning så var omgivningen vackrare än golfen, men det är mindre intressant.


Som sagt, nu ska här sorteras bland såväl minnesintryck som fotografiska sådana från påskresan så kan det kanske bli lite ordning på det hela så det går att få ner på pränt!

(Jag kan ju bara tillägga att det där "hemskt jobbiga" med att resa omkring är något jag kan stå ut med...!)

6 kommentarer:

  1. Lycka till med sorteringen! Hoppas den går fort, då jag vill se många djungelbilder:-)

    SvaraRadera
  2. Ännu ett äventyr att lägga till handlingarna. Jag ser fram emot minnesintrycken.

    SvaraRadera
  3. Du har mycket jobbigt nuförtiden. ;)
    Ser fram emot bilder och berättelser från Borneo.

    SvaraRadera